Bodybow.nl- Logo - Beoordelingen

Bodybow.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.295 beoordelingen in totaal

14 jul 2024
Fijne ervaring met dit bedrijf. Product is precies wat is geadverteerd. Goede uitgebreide beschrijving en fotos waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Een ander koeriersbedrijf zou beter zijn denk ik zoals PostNL aangezien zij een app hebben.

Op de website staat op voorraad. Dan vul je het aantal (25) in en reken je af, blijkt achteraf meer dan de helft niet op voorraad. Wel netjes gecrediteerd en geld retour ontvangen, maar kom op... Voorraad weergeven moet reëler en niet misleidend zijn. Ik kocht gezien mijn deadline voor een voorraad artikel. Dit zou moeten actualiseren als het aantal is ingevuld. Je kunt mij niet vertellend dat er iemand in die 5 minuten toevallig de ander helft heeft gekocht..

Beoordelingen voor Bodybow.nl

3 sep 2024
Snelle en correcte levering en communicatie.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Esther, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Bodybow
PL
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Pieter, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Bodybow
27 aug 2024
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bert, Bedankt voor je mooie review, veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Bodybow
RH
Rgd H.
Groningen
21 aug 2024
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi, Super fijn om te horen, bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Thimo, Bedankt dat je tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wij begrijpen hoe frustrerend het moet zijn geweest om te ontdekken dat niet al je bestelde items op voorraad waren, vooral omdat je deze voor een deadline nodig had. Dat is niet de service die wij willen bieden en wij bieden daar onze oprechte excuses voor aan. Wij streven ernaar om onze voorraadinformatie zo nauwkeurig mogelijk te houden, maar we zien dat dit niet goed is gegaan is jouw geval. Wij nemen jouw feedback serieus en gaan deze situaties in de toekomst anders aanpakken. Nogmaals onze excuses en we hopen dat we je in de toekomst beter kunnen helpen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons team op te nemen. Gezonde groet, Bodybow
4 aug 2024

Zeer goede ervaring

Ik had een probleem met de bestelling en het werd snel en zeer goed opgelost
5 aug 2024
Hoi Isabelle, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat onze collega's je snel en goed hebben geholpen met je probleem. Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow

Prima

Netjes geleverd en prima stevige gezichtscovers
29 jul 2024
Hoi Jolanda, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat de levering netjes was en dat je tevreden bent met de stevige gezichtscovers. We streven er altijd naar om producten van hoge kwaliteit en een uitstekende service te bieden. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Gezonde groet, Team Bodybow
24 jul 2024
Eenvoudige betaling en snelle levering.
29 jul 2024
Hoi Erik, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de eenvoudige betaling en de snelle levering. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en waarderen je feedback enorm. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gezonde groet, Team Bodybow
9 aug 2024
Top!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Conny, Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
18 aug 2024
Antwoord van Bodybow.nl
hoi, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! gezonde groet, Bodybow
RH
ronny h.
utrecht
30 jul 2024
1 aug 2024
Hoi Ronny, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je bestelling snel in huis was. Gezonde groet, Team Bodybow
23 jul 2024
24 jul 2024
Hoi Bastiaan, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
14 jul 2024

Alles prima!

16 jul 2024
Hoi Mustafa, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad met ons bedrijf en dat het product voldeed aan je verwachtingen. We doen ons best om onze beschrijvingen en foto's zo gedetailleerd mogelijk te maken, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Wat betreft de koeriersdienst, we waarderen je feedback. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren en zullen jouw suggestie meenemen. Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Demi was super duper duper helpful! I was probably the most annoying clients with a zillion requests and she never made me feel like a burden. In the end we got the product we needed in faster time than expected. Really happy. Thanks Demi!
1 jul 2024
Hello Kelly, Thank you for your nice review! You were certainly not an annoying customer, I enjoyed helping you! Have fun with your order! Kind regards, Demi
13 jul 2024
De yogamat is super. Echter stinkt deze nogal. Met luchten gaat dat er niet uit. Als tip kreeg ik uitwassen. Dit verwacht ik niet van een nieuwe yogamat.
16 jul 2024
Hoi Tineke, Bedankt voor je review! Vervelend dat er een lucht hangt aan de mat, dit is inderdaad niet de bedoeling bij een nieuwe mat. Mocht de lucht er nog steeds inzitten, dan kan je contact opnemen met ons en zullen we kijken naar een oplossing. Gezonde groet, Team Bodybow

Snel en zorgvuldig

Wat mij zeer goed beviel, was de zeer snelle en zorgvuldige afhandeling van mijn geplaatste bestelling.
1 jul 2024
Hoi Rink, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Goede kwaliteit braces die mij zeer goede steun geven en daardoor loop ik redelijk pijnvrij.
1 jul 2024
Hoi Frans, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de brace goede steun voor je biedt! Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Snelle levering. Goede producten. Goede prijs.
1 jul 2024
Hoi Line, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
Duidelijke site, snelle levering. Prima
1 jul 2024
Hoi Patricia, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
18 jul 2024
Snelle en goede levering.
24 jul 2024
Hoi Michel, Bedankt voor je 5-sterren review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle en goede levering. Het is ons doel om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag. Veel plezier met je aankoop! Gezonde groet, Team Bodybow